معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier
معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier

معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier

معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier | با پیشرفت صنعت لوازم خانگی تولیدکننده های زیادی محصولات را تولید و در بازار عرضه میکنند. برند مایر نیز با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا انوع لوازم مانند سرخ کن مایر، زودپز، ساندویچ ساز، اسپرسوساز و وسایل نظافتی مانند اتوبخار، اتو شارژی و… تولید و در بازار جهانی عرضه میکند. بدون شک فروش بالای محصولات مایر به دلیل کیفیت مناسب لوازم خانگی مایر، در حال افزایش است و روزانه افراد جدیدی با خرید لوزام خانگی مایر به طرفداران این برند اضافه میشوند.

مایر ساخت کجاست؟

برند مایر فعالیت تولید خود را حدوداً از سال 1998 شروع کرده و در سال های 2000 به بعد با استراتژی مناسب در بازار لوازم خانگی فروش خوبی را به ثبت رساند. این برند در آلمان ساخته شده و استانداردهای اروپا را در ساخت محصولات خود به خوبی رعایت کرده و در نهایت محصولات استاندارد در بازار عرضه میکند.

مایر

مایر چه محصولاتی دارد؟

محصولات تولیدی مایر آلمان عبارت اند از:

  • سرخ کن مایر
  • اسپرسوساز مایر
  • هواپز مایر
  • خردکن مایر
  • ساندویچ ساز مایر
  • میوه خشک‌کن مایر
  • ترازوی دیجیتال مایر
  • همزن مایر
  • میوه خشک کن مایر
  • چای ساز مایر
  • اتوبخار مایر
  • اتو مسافرتی مایر

در ادامه مقاله معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier به خوبی انواع محصولات را برای شما توضیح خواهیم داد در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier

سرخ کن مایر

سرخ کن های مایر air fryer maier انواع مختلفی دارند که حجم و توان مصرفی آن ها با یکدیگر متفاوت است. تکنولوژی ساخت سرخ کن ها بسیار جدید و قابلیت تهیه غذا تا 90% کم چرب تر را به لطف تکنولوژی گردش 360 درجه هوای داغ دارند.

انواع مدل سرخ کن های مایر

سرخ کن بدون روغن 5ونیم لیتری مایر مدل MR-975    سرخ کن بدون روغن 7 لیتری مایر مدل MR-901

سرخ کن بدون روغن 7 لیتری مایر مدل MR-9121    سرخ کن بدون روغن 8 لیتری مایر مدل MR-7030

سرخ کن رژیمی دوقلو 10 لیتری مایر مدل MR-9040    سرخ کن بدون روغن 9 لیتری مایر مدل MR-979

مایر

با کلیک برروی هرکدام از مدل ها با سایر مشخصات فنی آن بیشتر آشنا شوید. سرخ کن های مایر همواره با تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا در سایت رشنو موجود و پس از ثبت سفارش در سریع ترین زمان ممکن به تمام نقاط ایران ارسال خواهد شد. با ادامه معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier همراه ما باشید.

اسپرسو ساز مایر

اسپرسوساز های مایر انتخابی مناسب برای علاقه مندان به نوشیدنی های گرم می‌باشد. قهوه ساز های مایر با مشخصات فنی خوب و توان مصرفی بالا عصاره گیری بسیار باکیفیتی را انجام می‌دهد و قهوه‌ یا کاپوچینو نوشیدنی های گرم دلچسب را تحویل می‌دهد. برخی از مدل های اسپرسو ساز مایر عبارت اند از:

اسپرسو ساز 1350 وات مایر مدل MR-1500    اسپرسو ساز مایر مدل Mr-445

اسپرسو ساز مایر مدل MR-1400    اسپرسوساز 1350 وات مایر مدل MR-1500

اسپرسوساز مایر مدل MR-1700    اسپرسو ساز مایر مدل Maier MR-539

بخارگر مایر

بخارگر های مایر با طراحی عالی و کارایی بالا به خوبی انواع پارچه با جنس های متنوع را صاف خواهد کرد و چین و چروک را از بین خواهد برد همچنین مناسب پرده مبل و.. میباشد که ارزش خرید این محصول را چندبرابر میکند.

بخارگر 2200 وات مایر مدل MR-804    بخارگر دستی 1200 وات مایر مدل MR-707

بخارگر دستی 2200 وات مایر مدل MR-801

معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier

اتو مایر (اتوبخار، اتو شارژی و اتو ایستاده)

برند مایر تولید کننده انواع اتو با مدل های متنوع است که هرکدام عملکرد خاصی دارند. بدون شک طراحی بی نظیر برند مایر برای تولید انواع اتو، باعث توجه خریداران به این برند در بازار و فروش خوب محصولات مایر شده است و در ادامه معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier بقیه محصولات را مشاهده میفرمایید.

اتو بخار ایستاده 1580 وات مایر مدل MR-709    اتو بخار ایستاده 2000 وات مایر مدل MR-747

اتو مسافرتی 1000 وات مایر مدل MR-602

سایر محصولات برند مایر آلمان maier

در معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier برخی محصولات نیز عنوان شده اند که هرکدام کارایی و عملکرد خوبی دارند.

به طور مثال ساندویچ سازهای مایر با جنس کفی نچسب درجه1 در سریع ترین زمان ممکن انواع ساندویچ را برای شما آماده خواهد کرد که سرعت کار شما در خانه را به خوبی افزایش خواهد.

و یا محصولات نظافتی مانند اتو یا بخارگر ها که بدون شک با طراحی خوبی تولید شده اند تا در انجام کارهای روزمره به افراد کمک کنند و بهترین عملکرد را داشته باشیند.

گوشت کوب های برقی مایر با عملکرد چندگانه از قدرت موتور turbo بهره گرفته و انواع مواد غذایی نرم و سخت را خرد خواهد کرد. بعضی از مدل های گوشت کوب مایر دارای کاسه برای خرد کن یا عملکرد های دیگر(مثل آسیاب و…) و برخی نیز به صورت تک کاره برای کوبیدن تولید و در بازار عرضه شده اند.

ساندویچ ساز 1300 وات مایر مدل MR-520

ساندویچ ساز 2 کاره مایر مدل MR-518

توستر 2 اسلایسی مایر مدل MR-418

ترازو آشپزخانه مایر مدل MR-3025

آسیاب برقی 600 وات مایر مدل MR-8360

گوشت کوب برقی 1200 وات مایر مدل MR-190

همزن برقی 200 وات مایر مدل MR-99

همزن کاسه دار 550 وات مایر مدل MR-993

معرفی برند لوازم خانگی مایر Maier

مایر در رشنو لوازم خانگی شهر گناوه

همانطور که در مقاله معرفی برند مایر عنوان شد، این برند دارای محصولات متنوع لوازم خانگی مانند سرخ کن، اسپرسوساز،انواع بخارگر و بسیاری از لوازم خانگی با کاربردهای گسترده است .همچنین محصولات برند مایر در فروشگاه رشنو با قیمت های بسیار مناسب و اقتصادی موجود است. رشنو واردکننده مستقیم لوازم خانگی تمامی سفارشات را پس از ثبت نهایی در کمتر از 12 ساعت مراحل ارسال را شروع خواهد کرد. جهت مشاهده لیست محصولات مایر در سایت رشنو کلیک بفرمایید.